joi, 19 iunie 2008

D'ale lui Mazarica

-Veto, ce zici sa ne petrecem si noi un pic, cateva zile la Mamaia? Auzii ca este o statiune, cum ii spune acum tineretul...faina. Auzisi?
-Da, Marine.
-Luam trenul pan' la Constanta si d'acolo pan' la hotel pe jos, ca sportul ii sanatos. Facem fitness, Veto. Si cand 'om intra in hotel, maiculita, doamne, precum Mastroiani si Sophia Loren, vom fi intampinati. Mai ales cand le vom arata biletele.Veto, clasa intai!Ca d'aia nu dormii azi noapte acasa. Asteptai ca tot omul pentru biletele astea la o coada, de am crezut ca au iesit toate ramele din pamant. La bai , nu mai avui norocul sa iau, insa, duduca de la ghiseu (vai, ce ochisori frumosi avea!) imi recomanda Mamaia. Mi-a zis cu gurita ei: "Acolo merg multi familisti si tineri care vor sa se distreze." "Dar lautari sa cante pe acolo sunt?" , o intrebai. "Desigur. Si boxe mari de face boom boom podeaua." Veto, dantuim pana zori, acolo. Sa nu uiti sa-ti iei costumul de duminica la tine.
-Auzi, Marine, tu n-auzisi ce zice la TV? Ca plajele nu sunt curate. Pana si curtea noastra e mai curata decat ce vazui eu in reportajele alea. Pe Balanel cui il lasi?
-Haide, Veto, de Balanel iti arde tie acum.Eu vreau sa te fac "doamna " pentru cateva zile si tu....Il luam pe Balanel cu noi. Ca doar un caine de paza avem si noi. Si oricum se poarta sa-ti iei potaile cu tine peste tot. Vazui in ziare.
***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu