luni, 2 februarie 2009

Am o boala...pe boala

Nu-mi place acea harta prezentata pe diversele canale media cu punctele rosii care delimitau clar zonele cu grad ridicat de gripa. Intr-unul din acele punctisoare sunt si eu acum. Si orice am facut de 3 zile incoace, n-a dat mare rezultat. Ah, da, pot sa candidez cu usurinta pentru obtinerea unui rol de clovn la circ, ca tot am nasul rosu.A big red nose.Iha! Mi-a placut reactia mamei azi cand m-a intrebat daca vreau o prajitura de la cofetarie(pentru a mai indulci un pic tonusul meu dupa o zi de munca), a fost chiar funny. Nu se astepta la raspunsul meu: "daca au portii imense de sanatate, zau, ca ma duc sa cumpar." Am izbucnit amandoua in ras, dupa care mi-a tras o morala tipic parinteasca: "intotdeauna vii cu astfel de replici." Adevarul este ca, am o desaga mostenita de la tine, mami. Utila in situatiile in care bateriile zilnice pline cu energie sunt sub limita admisa.
Si pentru ca, tratamentele babesti sunt cele mai reusite, va dedic urmatorul canticel:



PS: Nu beti in exces ca sa nu fiti trasi pe dreapta...macar reusiti sa parcati cum trebuie in propriul pat. Hai noroc! si sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu