miercuri, 9 decembrie 2009

Pentru o zi mai haioasa

Aaa, eu ma numesc Eugeneu
Gen.
Gen eu, stii
da si....
Gen pierde timpul,
Gen nu prea i-a placut la scoala
Trage la sala gen se umfla cu oxigen
Nu saluta din spranceana, doar din abdomen
Gen cerceteaza-orice teren gen
E mereu pe faza, asteapta doar un semn gen
Toata lumea e pe jos lacrimogen, gen
Ca e praf si l-au ars ca pe polen, gen
E fenomen.
Imagineaza-ti-l cum vine
Mersul lui de Johnny Bravo se remarca in multime
Specimen care exista doar in filme
De categoria a treia, dar in fine
Cica zice c-are o fata pe genul lui gen
Tres joile, ca Angelina Jolie fara sutien gen
Pe langa silicon si colagen
Varsa milioane-ntregi in club pe cola, gen
Mai mult decat monden
Se potrivesc perfect in Porcheul ei Caen, gen
Si cica scoate la vanzare un teren, gen
Ca sa-l mute din Berceni in Cotroceni, gen
Pe Eugen.
M-am angajat, sunt tehnician de salubritate publica
Bine. se spune si gunoier, dar prefer tehnician de salubritate publica...
Si gen s-a trezit la realitate gen
A zis ca vrea sa se puna pe fapte, gen
S-a angajat in schimbul trei de noapte, gen
Ca ziua se desteapta-n facultate,
Gen pierde timpul,
Gen mult mai rau ca prima oara,
Sii, imi zice ca pot sa-mi fac rate, stii
E foarte bine, iti faci un lizing
Ai o masina mult mai mijto decat vecinul tau sii
Lumea te baga in seama, adica...sii
Sunt eu gen , stii e genul meu
Adica asa mi-am facut sii daca vreti sa ma cautatï pe mess
Am geneu@yahoo.com
(Guess Who - EuGen - varianta cenzurata)

Un comentariu: