joi, 23 iunie 2011

Momentul Kodak la inmormantare

Poate suna bizar, insa daca ne dau strainii gadgeturi pe mana, ies momente nebanuite. Asa suntem noi. Inventivi. Partea proasta a acestei capacitati o reprezinta faptul ca nu prea mai stim sa respectam momentele triste ce ne marcheaza existenta. Sunt unii care vor sa le imortalizeze. Am avut parte de un astfel de moment, zilele acestea  la inmormantarea bunicii mele (Dumnezeu sa o odihneasca in pace!). Desi momentul a fost penibil, mai penibil au sunat cuvintele din partea unui batranel care cu toate ca depasise viteza legala de 80 si ceva de ani, vroia si el sa aiba parte de un moment Kodak la cimitir. Imi venea sa-i zic: "Tataie sezi bland, ca-ti vine si tie randul" (dar m-am abtinut). Este absurd ca la coada vacii (scuzati-ma! am copilarit la tara si nu am niciun fel de regret in privinta asta) sa ai asemenea idei. Nu va mai spun ce telefoane mobile aveau babutele. Ma dureau ochisorii sa le vad cum incearca sa butoneze minunatii scumpe. :D Poate ca in curand Facebook isi va intinde aripile si cu ipostaze in care vaca Marioara va zambi aparatului de fotografiat in timp ce este mulsa. Iar tanti Fanica ne va arata intr-un filmulet postat pe Youtube cum se curata porumbul pentru gaini sau cum se face un colier din seminte de floarea-soarelui. Viitorul suna bine! Traditiile au fost ingropate, mai ales ca nu pot fi butonate. :D

2 comentarii:

  1. Condoleanţe, Dumnezeu să o ierte pe bunica ta.

    Nu pot să spun decât că sunt de aceeaşi părere cu tine. Nu îmi plac pozele sau filmuleţele de la asemenea momente, e bine să păstrăm amintiri frumoase în care cei dragi sunt veseli, să rămânem cu amintiri plăcute ale prezenţei lor. Chiar şi pozele aparent banale pot purta o încărcătură aparte.
    Oricum, tristeţea marchează sufletul mai mult decât o fotografie sau un film...

    Te pup, ai grijă de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zenna: Iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Voi aprecia mereu sprijinul tau constant. Pupici si imbratisari calde. :)

    RăspundețiȘtergere