joi, 21 februarie 2013

Round 2

Mi-am dorit de ceva vreme sa evadez undeva la munte, datorita faptului ca in ultimele luni m-am simtit precum un robotel si da, detest aceasta stare, in care toti vor ceva constant si ajungi sa nu mai ai timp pentru tine. Trecand peste aceste randuri, cand am auzit oferta unei colege m-am gandit un singur minut si am zi: "ok, merg." Zis si facut. Dupa ce colega mea a gasit o anumita oferta avantajoasa si a sunat pentru mai multe detalii, derutata de raspunsul primit, m-a rugat sa continui demersurile. Asa a inceput negocierea cu cei 2 afaceristi din postarea cu titlul "Don't lie to me!" Azi a continuat printr-un e-mail. Raspunsul m-a lasat cu gura cascata de atata ras, un ras care s-ar fi terminat rapid daca i-as fi avut in fata nu de alta, dar pe astia imi vine sa-i iau de gulerele de la camasi si sa le zic: "Idiotilor, ati maltratat limba romana. Ati facut ceva pe ea si ati tras apa. Cu engleza e si mai grav. Pe asta, ati impuscat-o direct in cap". Iata dovada: 

"Buna seara
ref la rezervarea ptr data de 09/10 martie 2013 va confirmama rezervarea  a 5 duble si
3 cam singal,ptr cea singal ramne pret de 180 ron /per/cam singal
ptr restul rame asa cum am stabilit 160 ron /per

date asans de 30 % din total-648 ron"

Mama lor de afaceri in turismul romanesc! Deabia astept sa-i cunosc. Si astept cu nerabdare formularul intitulat"Sugestii si reclamatii". :D 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu