sâmbătă, 15 martie 2014

Invata :) !

De acest lucru am beneficiat timp de 4 zile la Constanta saptamana aceasta. Chiar daca m-am intors cu o frumoasa raceala, iar acum vocea mea seamana cu cea a lui Duffy Duck, experienta a fost nemaipomenita, aducandu-mi aminte de vremurile din facultate ... cand noutatile erau la ordinea zilei. Noutati legate de sine, de bogatiile interne pe care le transpui in plan fizic prin tot ceea ce faci. Vechi placeri in haine actuale, care ar gadila oricand un creativ. M-am intors cu multe amintiri, idei noi si o alta atitudine. Am inceput sa fiu mult mai atenta la ce se intampla in jur, sa-mi reincarc bateriile altfel. Ieri, am ales sa-mi satisfac o curiozitate personala, transpusa pe tricoul unei casierite de la un oarecare magazin. Am intrebat-o daca mesajul "Invat alaturat se afla un zambaret", semnifica "Invat zambind" sau "Invat fericit". A zambit, spunandu-mi ca este  in perioada de proba si ca toti incepatorii poarta acele tricouri pe care se afla inscris mesajul respectiv. I-am multumit si i-am urat multa bafta, in vreme ce urmatorii clienti au inceput sa zambeasca si sa prinda incetul cu incetul ideea. Asa ca zambiti, va rog, oriunde v-ati afla! Va schimba instant starea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu