marți, 19 octombrie 2010

Don't think

Este bine sa gandesti, insa, uneori, am impresia ca acesta a devenit un sport extrem in Romania. Are gustul unui bungee jumping reusit, cu efecte imediate, dar nu spre directia catre care ne indreptam atentia. Pentru cei mai putin ganditori din fire sa ai curajul sa fii mai presus decat ei este un act inscris in categoria "tupeu". Am constatat azi ca nu este bine sa gandesti, poti fi etichetat rapid drept pericol public. Daca demonstrezi lumii ca esti idiot, cu atat mai bine pentru tine. Daca demonstrezi ca te duce mintea, atunci se schimba foaia. Devii tinta. "N-ai voie sa stii mai multe decat altii". "Tu nu trebuie sa stii" sau "ce stii tu" au devenit o constanta, fata de care voi lua niste masuri simple. Voi interpreta rolul idioatei dornice sa cucereasca lumea cu aruncarile spre fileul ...nu de peste, ci al vietii. Ma intreb ce haine ar trebui sa port. De diva, cumva? Sau de pitzi, pentru a fi mai plauzibila?  Voi ce ziceti?

2 comentarii:

  1. Eu zic sa ramai asa cum esti tu, sa nu lasi viata sa te schimbe, chestia cu diva si cu piti reprezinta un trend, care va trece ca multe altele pe lumea asta...

    sincer... nu vreau sa te schimbi...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea: Draga mea, iti multumesc pentru cuvintele scrise. Chiar daca nu am mai vorbit de ceva ani si nici nu ne-am mai vazut la fetisoare, ma bucur ca am ramas la fel. Observ ca ne place sa ne desfatam simturile cu esenta frumosului surprins fie in fotografii, fie in povestioare. Pupici.

    RăspundețiȘtergere