miercuri, 29 februarie 2012

Faza zilei

Datorita fetei mele de copil, am deseori parte de momente hilare. Si pentru ca astazi mi-am permis o dulce escapada prin parcul mult uitat, care imi pastreaza numeroase amintiri, am avut parte de un astfel de moment, demn de Kodak. Cu zambetul pe fata si jongland mental cu versurile melodiei pe care o ascultam la mp4 player, am fost precum un magnet pentru cei doritori de un agatat cotidian. Din cele 3 oferte aparute din senin si tehnici de agatat, o declar pe urmatoarea castigatoare la categoria "amuzament": "Ce faci, puisor?"
Daca m-ar fi vazut domnul respectiv cu ochelarii mei de puisor pe nasuc, cu un aer de matematician si as in rezolvarea ecuatiilor cu multiple necunoscute, nu mi-ar mai fi zis asa...:D Norocul sau: sunt filolog pana-n maduva oaselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu