marți, 9 aprilie 2013

Black soul

nu stiu cine mai sunt.
ieri m-am trezit obosita din somn,
aveam aripi care-mi atarnau pe langa trupul slab
am incercat sa le ridic, in zadar.
nu puteam nici sa zbor.

eram un gand bizar.

agatat de un nor, cuvantul se transforma in necuvant
asteptarea dispare, 
zgomotul cuprinde zarea
intr-un prelung ecou.

spectacolul naturii ne cuprinde mintea 
intr-un dans ametitor, 
uitam din cand in cand pasii, 
insa, ritmul ne-a patruns adanc in trup.
sangele se prelinge prin ale noastre vene inainte
la fel si clipele, indiferent daca dor.

am uitat cine sunt
inconstient, am adunat caracteristici dintr-un alt suflet
mi-am trimis propriul ego 
intr-un tren fara destinatie.

nu stiu cine mai sunt.
un Raset, 
un Suspin, 
al tau Chin.
un corp Fragil, 
ce rataceste intr-un Black soul
in pasi de tango, 
Intrebator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu