marți, 9 iulie 2013

Timp pentru suflet

Si am vazut lumina zilei si m-am bucurat enorm de ea in voie. Azi sunt precum un copil care incearca sa absoarba frumusetea lumii cu pasi marunti. Dupa o perioada plina de evenimente, traita la foc continuu, am parte de un scurt popas. Recunosc ca am inceput ziua cu un zambet de om fericit, dintr-un simplu motiv: am reusit sa dorm in sfarsit bine, nu doar 1 ora pe noapte. Este o nebunie chestia prin care am trecut si pe care o voi experimenta cateva luni bune impreuna cu colegii mei de la serviciu, dar azi nu voi mai trai pe repede inainte. Dupa ce mi-am privit frigiderul in toata splendoarea lui nuda, m-am dus la cumparaturi. Si cu toate ca reactionez mai incet datorita oboselii intense, am constatat ca altii stau mai prost ca mine. Pe unde am mers, am dat peste oameni care si-au uitat fie cardul, fie portofelul acasa. Am savurat in tihna vreo 2 inghetate si multa muzica excelenta. Acum ma bucur de rimele celor de la Subcarpati. See you soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu