vineri, 8 noiembrie 2013

La multi ani!

Sunt zile care iti amintesc de oameni dragi ... care nu mai sunt langa tine. Nu din motive de genul "ne-am certat", "nu mai vreau sa-l / o vad", ci pentru ca nu mai pasesc pe acest pamant. Ziua aceasta imi aminteste de tataie Mișu, prima persoana care mi-a ghicit esenta si care a facut cu putina magie, rabdare si intuitie buna sa-mi placa iaurtul, dar si sa mananc cu placere, cand eram pitica :) Da, l-am iubit foarte mult pentru vorbele frumoase si modul in care reusea sa-ti capteze atentia si sa te surprinda placut de fiecare data cu surprize de tot felul. Azi, daca ar mai fi trait si-ar fi serbat onomastica. 
La multi ani, tataie!

Celorlalti care va sarbatoriti astazi onomastica sau aveti sarbatoriti ce poarta numele celor doi sfinti Mihail si Gavril va urez: "La multi ani! si nu uitati: gesturile facute din suflet va poarta mai departe povestea. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu