luni, 27 octombrie 2008

Experiment cotidian (blog pe jumatate transcris din agenda de cursuri)

Am raspuns afirmativ rugamintii unui dintre sefii mei, rugaminte ce avea drept scop ajutorarea copilului sau la unul dintre proiectele de la scoala, cu toate ca, in esenta, continutul rugamintii era un pic cam bizar. Am riscat, ce-i drept si din primul foc am reusit sa duc la capat misiunea propusa. Mai mult, m-am minunat de forta proprie de convingere pe care o am asupra celorlalti, mai ales ca am apelat la stratagema adevarului. In 3 timpi si 5 miscari am reusit ceea ce da, cred ca si aia de la Apprentice n-ar fi reusit. Inca mai am farmec, sic! Astept maine, laudele solicitantului nu de alta , dar trebuie sa ma amuz si eu de dimineata intr-o zi de marti. Ca sa-mi mearga bine toata ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu