luni, 27 octombrie 2008

Marca de scrisoare

Unul dintre prietenii mei de suflet, vrea ca zilele acestea sa interprez un rol foarte ravnit de celebritatile feminine de la Hollywood: femeia lui James Bond, altfel spus Bond Girl. N-o sa fiu vreo aparitie mirifica din valurile marii, nici cu pistolul sub forma unui stilou nu voi trage in dusmani, nu voi alerga dupa diamante sau dupa limuzine (posibil dupa autobuze, in cel mai obisnuit mod in capitala), ci doar voi face un raliu dupa un CD plin cu amintiri, la o ora tarzie in noapte. Pacat ca n-am carnet de sofer...ma razbun eu la anul ori cand imi va creste grasunul cont pe care nu-l detin, inca, la banca. Norocul sau: mi s-a lipit de suflet precum marca de scrisoare.Ghinionul lui: imi ramane dator cu o pereche de pupici. Si multe portii de ras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu