luni, 6 iulie 2009

Puterea exemplului

Cand am inceput educatia, m-am lovit la mai toate materiile de exemple care de care mai explicite, a caror menire era aceea de a puncta ceva. In liceu, cand am inceput sa studiez filosofia, reluata apoi la facultate, dar prea putin, am constatat care este esenta exemplelor. Uneori, ceea ce pare a nu fi evident devine clar si te loveste drept in nas sub forma unui bobarnac si mai lasa pe deasupra si o gramada de intrebari ale caror raspunsuri le vei afla alta data, ca doar nu totul este gratuit.
In privinta, oamenilor exemplari, am avut ceva rezerve, pana in clipa in care am inceput sa intalnesc precum un sir numai astfel de persoane. Fiecare cu exemplul sau la purtator, precum o eticheta ce nu poate fi vanduta ori scoasa la licitatie. Am invatat multe de la acesti oameni, unii mi-au devenit prieteni de suflet, pe altii mai am sa-i descopar. Celor dragi le multumesc pentru fiecare secunda de intelegere si rabdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu