marți, 19 martie 2013

Arta incepe uneori de la gust

Imi plac farfuriile vesele, cele in care mancarea te indeamna sa-i zambesti si apoi sa o mananci cu pofta. Azi am incercat o noua reteta, reteta care nu mi-a dat pace toata ziua. Recunosc ca m-am gandit la ea cu mare pofta :D, mai ales ca muza a fost nimeni altul decat Gordon Ramsay. Marele meu avantaj este ca invat cu ochii, asa fur meserie de la altii. :)))). In vreme ce unii stau cu carticelele de bucate in fata, eu prefer sa ma uit la emisiuni culinare si sa retin retete pe care apoi sa le adaptez cum doresc. Reteta de azi:  frittata cu legume, o nebunie curata pentru papilele gustative si nerecomandata celor care tin diete (mi-am facut de cap la partea asta:)))) ) deoarece are multe calorii. Principalul cobai: tatal meu, nu de alta dar de fiecare data cand gatesc am senzatia ca sta cu mustatile alungite precum un personaj din desenele animate gata de atac asupra mancarii. Mi-a placut mimica si replica sa cand i-am spus ce papa in seara asta: "Aha!" Conservator din fire, dupa ce a mancat a decretat haios: "merita toti banii!".
Partea hilara este ca maine va trebui sa pun niste curse de soricei in frigiderul de la serviciu deoarece voi avea frittata la pachet, mai ales ca am fani si pe acolo. :)))))

3 comentarii:

  1. daca nu vad o poza cred ca mor de curios ce sunt :D

    RăspundețiȘtergere
  2. degeaba te lauzi daca nu demonstrezi cu imagini :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tlaloc si Anonim: Veti vedea imagini in exclusivitate. Doar pentru Anonim: Nu este politicos sa ranjesti in fata publicului virtual, ce-i drept, domnule strengar. :)))))

    RăspundețiȘtergere