marți, 26 martie 2013

Tablou de iarna

fulgii de nea plutesc
asemeni ideilor care pe sub caciuli se zbat:
"- brrr!"
"- iarasi ghete!!!!!"
"- vai, ce m-am ingrasat!!!"
" sunt un eschimos din colectia primavara - iarna".
"- noroc cu muzica din casti care-mi incalzeste inima, atfel as injura intruna".
"- da, stiu, te-am inselat. la fel si vremea de azi".
tarait de telefon.
 "- ce ai vrea sa facem azi, baby?"
"- minte-ma frumos".
"- pana acolo mai avem multe etape de parcurs".
"- la naiba! nu mai am tigari".
"- sa stii, baby, ca te iubesc."
suspans.
bocanci care lasa urme pe zapada alba.
peisaj ruinat.
ideile isi continua drumul:
"- nu mai vreau sa-l vad niciodata! ce idiot!"
"- arat precum o curca plouata!"
"- nimeni nu ma iubeste. de ceeee!!!!"
"- bine ca ai tu masina!!!"
sunete demente de claxoane.
circuit blocat.
ciocanit in usa.
"- deschide-mi usa!!!!"
 "- da, bine. pa!"
" - ce bine este acasa!"
paine calda.
miros de zapada.
gust de inghetata.
limonada cu portocale.
fulgii de nea s-au oprit din dans,
la fel si ideile.
draperii trase.
" - putin somn, nu strica".
"- let's make love"... din boxe se aude.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu