vineri, 27 septembrie 2013

After the dark...the sun will always shine

Dupa o perioada tampita (care constat ca se prelungeste, plina de munca si energii negative primite din stanga si din dreapta), am reusit sa ma imbrac in hainele omului normal, care pleaca pe soare de la job, care se bucura ca prostul de aerul din jur si zambeste precum mocofanul din te miri ce prostioara. :D Azi, am reusit sa inving timpul si sa dau iama in locurile care-mi plac. Un regizor invizibil mi-a calauzit pasii si am gasit exact ce-mi doream, asa ca acum ma bucur de cartile cumparate si de putina muzica de zdranganit mintea  -  "Love Lust Faith + Dreams". Iar maine? Maine va fi o zi magica...dedicata artei, hrana pentru sufletul meu.  Si acum...scuzati-ma, va rog, voi face asta - in rolul cubului de gheata :)))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu