duminică, 22 decembrie 2013

Mosul pacalit de un pici

Pentru ca in perioada aceasta picii sunt cei care ne incalzesc sufletele, fie ca sunt cuminti sau nazdravani, la diverse serbari dedicate sfintei sarbatori a Craciunului, piciul meu favorit (inafara lui Tudor, uriasul meu nepotel ce va implini in curand 2 ani), a spus un adevar la scena deschisa (si asta pentru ca are un miros fin si stie sa depisteze Mosii falsi) dupa ce a intrat Mosul invitat la serbare. Si nu orice fel de serbare, ci una speciala caci urma sa cante in trei formatii. :D Pentru ca toti ceilalti erau foarte fericiti si inca mai cred in faza cu Mosul, el a spus ca este unul fals si le va demonstra asta. Zis si facut. 

"- Domnule Mos, va rog frumos imi permiteti sa va adresez o intrebare? 
- Da, sigur. 
- Daca sunteti Mos Craciun, spuneti-mi repede care este numele meu?"

Ce a urmat? Hohote de ras si o fastaceala a Mosului care a incercat din rasputeri sa-l convinga ca el este adevaratul Mos Craciun. Fara sorti de izbanda, caci n-a stiut sa-i spuna numele. Dar piciul nu a fost nefericit dupa toata aceasta isprava, el a primit cadoul si a cantat bine. Mosul insa si-a luat-o la scena deschisa. :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu