sâmbătă, 14 decembrie 2013

Supradoza de bucurie

In viata, unele lucruri pur si simplu apar. De niciunde. Si cand te trezesti cu ele in fata, n-ai cum sa nu ramai uimit si sa fii bucuros in acelasi timp ca ai prins aripi exact in momentul in care simteai ca energia fizica incet ti se scurgea din trup. Am trait in ultima vreme clipe nebune, am avut parte in ultimele 72 de ore de necazuri si am gasit farama de bucurie si de rasfat pentru suflet exact in secunda in care prin minte mi-au trecut cuvintele: "Mergem prea rapid, nu ne mai uitam nici in stanga, nici in dreapta si uitam sa ne bucuram asa cum trebuie si sa zambim sincer din tot sufletul. Trebuie sa invat sa ma bucur din nou". Pe ritmul piesei de mai jos, mi-am inceput lectia si a avut un efect nemaipomenit. Thank U, Pharrell!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu