luni, 1 noiembrie 2010

O suma oarecare

Secunde care trec fara sa le pese de ce lasa in urma lor. Ceata deasa. Frig. Fete triste. O alta zi de luni ce aduce cu sine pierderea weekend-ului. Stiri despre aceleasi lucruri: saracie, revolte, prostie si lista ar putea continua inca vreo doua randuri. Stau si privesc pagina alba ce zace pe monitorul calculatorului...in asteptare. Inconjurata de dosare imi doresc sa fiu altundeva. Macar acum. Macar azi. Am observat ca oamenii vin si pleaca si ce lasa in urma lor este cel mai important fapt. Povestea mea continua altundeva si inca ma uimeste modul cum pulberea timpului nu s-a asezat peste propria-mi "constructie" lasata mostenire altora. Din contra, se dezvolta frumos.
Revenind in actualitate, nu pot spune acelasi lucru. Situatia este diferita. Sufletele vibreaza in alt tempo, iar in fata monezii aurii incep sa zambeasca larg.
Aburii ceaiului se misca cum stiu ei mai bine. Unitati de alcool consumate in ultimele 48 de ore: 0.Ultimul videoclip vazut dimineata: Rihanna - Only girl in the world. Cel mai frumos moment de azi: un zambet primit de la un om deosebit. Iubiri la orizont: poate. Ultima achizitie: volumul 4 al cursului de limba engleza de la Sfin. Imagini care-mi plac: vezi Kylie. Planuri pana de sarbatori: da, o intreaga lista ce se va scurta incepand din acest weekend. Alte ganduri? Le pastrez in minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu