luni, 8 august 2011

Please, somebody stop meeeeee

- Ce esti tu?
- Sunt asistenta TV.
- Wow! Wow! Ce misto!
- Si ce faci, in general, acolo?
- Pai, stii si tu. Dau din poponet si rostesc aiurea niste cuvinte. Oooh! Pardon. Chiar m-am intalnit cu el aseara in Bamboo. I se potriveste manusa nickname-ul. Daca as fi in locul lui as scoate bani de pe urma acestui nick. L-as  inregistra la OSIM, ca sa le fac in ciuda invidiosilor. Si cine face referire la "poponet",  va scoate leusori din buzunar.
- Chiar si atunci cand doctorul iti zice in urma unui control "aveti poponetul iritat"?
- Eehhh! Hi!Hi!Hi!Nici chiar asa.
- Si castigi bine de pe urma miscarii poponetului?
- Suuuuuuuppppeer!!!! Am observat ca lumea ma place cu adevarat. Iar barbatii?! Toti vor sa faca poze cu mine. Sunt vedeta, ce mai! Parintii mei colectioneaza articolele din ziare. Sunt cu adevarat fericita. Am uitat sa-ti spun ca maine plec in Dubai. Deabia astept sa calaresc o camila.
- Ha!Ha!Ha! Hai ca esti funny. Adica mergi cu "Camila" ta.
-Ah, nuuuuu! Nu ai vazut ce fata are?! Nu se mai inscrie in tipar, de cand mi-a crescut rating-ul pe piata. Era bun cand stateam printre blocuri, acum.....nu.
-Si cu cine mergi?
-Cu papa Johnny.
-Aaaaaaaadica?!
-Papa Johnny invarte afaceri in real estate. Este tare. Mi-a promis ca o sa-mi deschida multe usi in cariera.
- Ooooh! Norocoaso! Sper sa nu fie usi din fier forjat.
- Invidioaso!

Nota: Acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Orice asemanare cu personaje reale este pur intamplatoare ori edificatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu