joi, 11 august 2011

Sold out

I:  - Unde iti este sufletul, straine?
R: - Sub umbrela feluritelor tentatii, fermecat de nenumaratele promotii, m-am gandit sa-l scot la licitatie. L-am ambalat frumos si acum stau nerabdator si privesc cum se desfasoara licitatia. M-am pierdut deja printre atatea cartonase colorate ridicate. Nu ma asteptam la un asemenea succes. Credeam ca doar o singura persoana va licita. Si cand colo, sala este plina. Toti stau si zambesc. Si ridica. Tot ridica acele cartonase ce-mi sfarma privirea. Doar unul sta intr-un colt, precum un observator. Ii lasa sa-si faca jocul. Si eu tot astept o reactie din partea sa. Nimic. Nimic. Nimic!!!!! Imi vine sa tip, dar nu pot rosti ceva. Singur m-am pus intr-o asemenea postura. Mi-am ales calea. Ce greseala? Ce Greseala?! As vrea sa deschid cutia si sa-mi iau sufletul inapoi. Mi-e ciuda! Am convins o masa de oameni si unul singur m-a doborat cu indiferenta sa.
Cartonasul strapunse aerul.
- Sold! rosti o voce ragusita.
Sufletul se ridica, urmand un drum pana la un anumit trup. Observatorul zambi. Parasi incaperea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu