sâmbătă, 14 aprilie 2012

Ce frumoasa esti???

Poate ca unele persoane ar vrea sa auda aceasta afirmatie des. Si ar fi dispuse sa faca orice pentru aceste cuvinte. Eu, una, nu. Cred in alt gen de frumusete. Si recunosc ca nu ma dau in vant dupa astfel de remarci. Am auzit de n ori acele vorbe si cu toate acestea nu am ajuns sa cred in ele sau sa-mi iau nasul la purtare pentru felul cum arat. In esenta, raman eu, cu haine sau fara. Cine ma place, bine, cine nu, la fel. Nu sufar din astfel de cauze minuscule. Poate parea aiurea, in conditiile actuale, cand imaginea conteaza, in special cea vizibila, dar am deschis usi pentru modul in care sunt si pentru cum privesc lucrurile, nu pentru ca sunt o aratare ce se inscrie la categoria "frumoasa". Si, da, n-o sa auziti multe femei care afirma ca sunt aratari, zane, printese, da (termenul "aratare" n-ar fi inclus pe lista de atuuri, in niciun caz). Sunt si voi ramane o aratare dintr-un simplu motiv: sunt altfel si-mi place sa demonstrez asta... prin fapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu