duminică, 3 iunie 2012

Chimie

siruri de numere se misca cu rapiditate
prin fata mea
unele imi fac cu ochiul, 
altele intind bratele catre mine,
eu stau, impasibila si le privesc. 
una imi sopteste in ureche:
"ghiceste-mi esenta!"
un gand:
"da-o incolo de algebra!"
imi sustine trairea.
si totusi,
sirurile de numere continua sa se miste,
sa se amestece unele cu altele
de parca ar forma perechi.
privesc toata aceasta zarva cu dorinta
de a gasi o noua formula in care 
chimia sa aiba rolul sau.


***
dintr-un hamac, viata pare simpla
si complexa
in esenta sa.
fara chimie, insa, 
multe trairi
si-ar pierde din farmec.


2 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult cum surprinzi diferite aspecte mărunte și le redai așa de frumos.. .

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zenna: Iti multumesc pentru aceste ganduri. Frumosul exista in fiecare dintre noi, conteaza modul in care il expunem. Pupici si imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere