joi, 14 iunie 2012

Tu

am inceput sa caut
lucruri simple,
sa arunc la gunoi
partile complicate ale vietii.
m-am lovit de multe reprosuri,
de cuvinte aruncate
in directii gresite, 
fara rost,
din partea unor oameni
care nu stiu cum se mananca viata cu lingurita.
pare bizar ce-ti spun, draga cititorule, 
este posibil sa crezi ca mi-am pierdut esenta, 
printre atatea maruntisuri
care ne irosesc timpul aiurea.
poate ai dreptate,
poate nu.
as vrea sa-ti deschid ochii larg
si sa vezi
ca adevarul are in conturul sau
mult gri.


este posibil sa crezi ca nu mai sunt eu, 
acel eu de ieri, 
ca am izgonit romantismul departe de mine, 
in exil.
ca toate vorbele rostite candva
nu-si mai au rostul azi.

se poate sa fi pierdut ceva
care imi umplea zilele de culoare
si-mi picta noptile in albastru stelar,
sunt prea multe trairi la mijloc...


acel ceva esti tu.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu