vineri, 2 august 2013

Replici adunate in ultima perioada (top)

1. "Ce frumoasa esti! Vrei sa dam o tura? " (replica rostita la 2:30 noaptea de un tip dintr-o masinuta, in timp ce asteptam sa-mi vina taxiul; dupa ce i-am aruncat o privire dura a continuat: "tot frumoasa esti!"; m-a bufnit rasul instantaneu).
2. "Keep jogging!" (replica imi apartine dupa ce am observat un strain pe la 7.00 dimineata venind in goana inspre mine cu ditamai bratele deschise si mainile inclestate si tipand: "escuse me! escuse me!", am avut senzatia ca vrea sa ma ia la bataie si da, la acea ora exact un pumn in fata mi-ar fi lipsit; tipul vroia sa ajunga la "Ceausescu's Palace"; dupa ce i-am explicat ca e drum lung pana acolo si i-am dat cateva repere, mi-a zis ca vrea sa faca jogging pana acolo: "I like to jogg"; desi l-am ametit de atata "you go straight, then turn right, go straight after that turn left, keep straight..." i-am urat amuzata replica).
3. "Tu functionezi pe un alt sistem" (replica rostita de o colega, dupa ce am ajuns pe post de entertainer pe la 0:00, maimutarindu-ma ca sa mai detensionez situatia si atmosfera incinsa rau de la munca).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu