vineri, 2 august 2013

Si am ras si am ras...

continuu. Astazi, dupa multa vreme, daramata de oboseala psihica si lipsa orelor de nesomn acumulate, am reusit alaturi de colegii mei sa plecam de la job pe lumina. A fost minune. Din lilieci si pasari nocturne, am reusit sa vedem lumina zilei dincolo de geamurile cladirii. Impreuna cu cateva colege, am ales sa iesim in oras. Si am ras cu o pofta nebuna. Cred ca daca era si vreun balci deschis prin capitala cu tiribombe, ne dadeam si in alea, tot razand. Am fost confundate cu fapturi din India, de niste baieti autohtoni care o dadusera pe engleza, insa raspunsul meu: "No, we are from Romania", i-a lasat masca. A meritat din plin experienta. Da, cei din jur s-au uitat la noi ca la niste ciudate, care rad in continuu, dar nu ne-a pasat. Eram fericite. Libere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu