joi, 17 aprilie 2014

A fi sau a nu fi gras / slab?

Zilele trecute discutam cu cea mai buna prietena despre modul in care aratam acum si cum eram candva. Ne-am amuzat pe aceasta tema, spunand ca in momentul de fata se vede investitia facuta de-a lungul anilor, in special datorita curei de ras. Pentru ea orele de sport erau tabu in liceu, pentru mine nu, in special proba de viteza era preferata mea. Acum vreo 2 ani, cand am auzit-o ca se duce la sala, m-a bufnit instantaneu rasul. Dupa prima sedinta mi-a spus ca este al naibii de greu si cu toate acestea o buna perioada de timp s-a dus, spre uimirea mea. Dupa care, iar a renuntat. Acum, simte nevoia sa o ia de la capat. I-am spus ca si mie mi-e dor de sport, insa il voi practica intr-o alta maniera, datorita problemei cardiace si prefer sa-l practic in aer liber, nu la sala. M-am amuzat cand mi-a spus ca nu m-am schimbat mult, caci nu mai sunt o scobitoare. Desi, recunosc ca mi-ar fi placut sa mai fiu asa, pentru ca atunci practicam sport, acum nu. Corect este sa te simti bine in pielea ta si in cazul in care nu te simti confortabil sa faci sport si sa eviti mancarurile grase. Nu este sanatos sa fii nici slab, nici gras, insa, fiecare are propriul  metabolism. Si daca ii oferi organismului mancarea potrivita, nu ai cum sa nu te simti bine. Nu am tinut nicio cura de slabire pana in prezent, singurele cure au fost cand am avut intoxicatii alimentare si din aceasta cauza alimente care imi placeau nu se mai afla pe lista de bucate. :D Ideal ar fi sa ne acceptam asa cum suntem si sa aducem imbunatatiri organismului si starii noastre de spirit continuu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu