miercuri, 17 decembrie 2008

Lectia de blogging

Dupa ce am vizitat cateva bloguri de top, am realizat ca sunt prea mica pentru aceasta lume virtuala ce ne primeste cu drag nick-urile (identitatile noastre sub acoperire), gandurile marunte ori simplele cuvinte aruncate in posturi ce reprezinta freedom of speach in zona on-line. Inca mai am de invatat si multe lucruri de aflat precum un explorator. Zona este mult mai extinsa, mai ales in zona creativitatii ce nu va cunoaste limite vreodata. Despre propriul blog, la un search am putut afla ca este cotat bine si in continua ascensiune (multumesc ochilor invizibili care se delecteaza cu scrierile mele) si mai ales este incadrat la categoria pamflet (asa este si propria-mi viata, iar eu ma simt precum un clovn ce are glume la purtator).
O buna prietena mi-a marturisit ca nu mi se potriveste nick-ul ales, ca nu ma caraterizeaza intru totul. Cand l-am ales mi-a trecut prin minte si varianta ca voi fi perceputa drept o bloggerita acida (caci acolo bate "cubul de gheata" pus intr-un cockteil).N-a fost aceasta intentia mea. M-am gandit pur si simplu la racoare, la ceva care sa improspateze atmosfera on-line cu umor, ironii mici, cuvinte simple, romantism, muzica si poezie. Acesta este mixul propriu de placeri. Cu el "defilez" in mediul virtual. Indiferent de cat timp am la dispozitie. Sunt doar un mic procent dintr-o lume in continua dezvoltare. Simpla si complicata in egala masura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu