joi, 4 decembrie 2008

Mai, draga...

- Hai vino, mai aproape, te rog. Nu te sfii! Eu stiu cine sunt, dar tu stii? Ce-ti spun acum, ramane intre noi, da? Am vise mari, dar sunt un pic cam superstitios. Imi plac lucrurile sigure, cele alunecoase ma lasa rece.
- Am inteles...Sunt curioasa cum am ajuns eu aici, pardon, cum ati ajuns dumneavoastra aici?
- Cu grija, am ajuns. Simt atmosfera cool de la distanta. Iar, baietii de pe scena, vorbesc si simt in egala masura ce spun.
- La ce baieti te referi? (nu de alta, dar in jurul meu roiesc atatia...ups!). Hi!Hi!Hi! (in cascada...).
Tipul da semne de plictiseala (ce gandeste el, uitati transcrierea:
"- Ce caut eu de stau de vorba cu o asemenea faptura...mare tampit am fost cand am acceptat provocarea...asta nici sa vorbeasca clar nu poate. Pana si fundul unei maimute arata mai bine decat buzele ei rosii".
Intr-un final, sictirit ii raspunde:
- La baietii de acolo, care tin in mana un microfon si nu dau din cap precum cele doua Andre de odinioara. Intelesesi?
Sfioasa tipa il privi pe tipul intervievat si rosti cu boticul ei rosu...
- Ah, la ei te refereai. Si dupa ei, cine mai urca acolo pe scena?
- Inainte au fost X si Y, acum canta ALot si apoi formatia mea, Str8t.
- Si cate piese cantati?
- Atata cat trebuie. Nici mai mult nici mai putin. Publicul trebuie rasplatit in aceasta seara cum se cuvine, puncta Mik.
- Si totusi, cate formatii sunt prezente in aceasta seara aici? (din strafundul neuronului....)
- Cele mentionate anterior, mai draga....Du-te tu mai bine acasa si da-mi mie microfonul! Nu de alta, dar nu te prinde starea asta.
Continuarea ... de data aceasta surprinsa in realitate:



Nota: O asemenea faptura te poate face sa-i spui unui barman: "Give me only shots 2night!"

Un comentariu:

  1. Sincer, nu stiu cum de a rezistat mai mult de 2 intrebari(de altfel toate intrebarile au fost tampite). Despot e prea "cool" sa stea sa ii asculte tampeniile acelei fetite, mai. Cica ea este reporterita mondena. Doamne, daca asa arata una, sa se reinventeze tiparul, plsssss.

    RăspundețiȘtergere