marți, 30 decembrie 2008

Prietenie, incotro te duci?

Un cuvant uneori prea mare si al carui sens nu putem sa-l cuprindem intru totul, din diverse motive. Recent, am citit un articol, care m-a impresionat datorita onestitatii surprinse in cateva randuri, avand drept obiect prieteniile vechi. Mi-a placut abordarea, mai ales ca a adus in discutie un subiect absolut placut in aceste vremuri cand totul se misca rapid si ai impresia ca viata este precum un rollercoaster, iar la fiecare cotitura nu stii ce te asteapta si cum sa abordezi situatiile ivite. Recunosc, ca ma numar printre norocosii soartei pentru ca am stiut sa-mi pastrez prietenii mereu aproape. Ca au mai disparut intre timp din peisaj unii dintre ei, asta nu m-a facut sa merg mai departe. Fiecare are propriile sale asteptari. Am prieteni de-o viata caci ii cunosc de cand eram de-o schioapa si altii care mi-au ramas alaturi din liceu ori din facultate. Toti sunt deosebiti si diferiti din multe puncte de vedere. Ieri, m-am intalnit intamplator cu oameni pe care nu i-am mai vazut de 3 ani si toti au ramas surprinsi de optimismul meu, spunandu-mi pentru a n-a oara ca locul meu nu este in Romania, caci sunt prea buna si vorba unuia dintre ei: "Ai prea multa minte, mai". Da, cunosc toate aceste aspecte si stiu ca este posibil ca la un moment dat sa plec din tara pentru putin timp ca sa-mi urmez anumite vise, dar pana atunci ma bucur de aerul din tara, de oamenii frumosi din anumite zone ale plaiului mioritic si da, continui sa visez.
Nu stiu cati dintre voi, ati ramas consecventi in privinta relatiilor de prietenie asa ca va provoc la o leapsa virtuala pe marginea acestui subiect. Primii invitati sunt:
Monik, Ionut, Cristinica, Ela si Iulia.Las si pe altii sa se alature acestui experiment.

2 comentarii:

  1. Prieteni are toata lumea. "True Friends" sunt greu de gasit. Desi mi-am luat teapa de cateva ori, nu am incetat sa sper in prietenia adevarata. Toti vrem "acel prieten" care sa te imbratiseze cand ai nevoie sa fii imbratisat, sa te suporte cand esti insuportabil, sa se bucure alaturi de tine cand primesti vesti bune, sa planga cand tu plangi, sa spere si sa creada alaturi de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, "true friends" sunt rari si de regula se intampla sa avem doar cativa din aceasta categorie prezenti in vietile noastre.In cazul meu exista 5 astfel de persoane speciale, care mi-au castigat pentru totdeauna inima, una dintre ele fiind de data recenta.

    RăspundețiȘtergere