joi, 22 ianuarie 2009

Oi fi eu mic, dar o gramada de intrebari se invart in capul meu

Conform ultimului studiu stiintific din domeniu, realizat de cercetatorii de la Universitatea Ciupacabra din orasul Lugulugu, teritoriul pierdut in constelatia Oriundeoricandnumaibinesafie, in proportie de 75% reactiile noastre comportamentale se bazeaza pe instincte. Cu mici erori, studiul in cauza a incercat sa determine concret cand apar instinctele si cand se "construiesc" sentimentele. Ce reactie are loc in creierul nostru cand apare instinctul si cum reusim sa rezistam in fata lui?
Desi, in general, este cunoscut faptul ca, in cazul sentimentelor reactiile sunt de ordin chimic si se desfasoara in lant, care sunt totusi compusii chimici vinovati in ceea ce priveste sentimentele erotice?
La serviciu, am avut parte de momente haioase si de o intrebare care ne-a pus pe ganduri.
Cum i-ai explica propriului tau copil care este diferenta dintre instinct si sentimentele erotice?Dupa ce am ascultat parerile celorlalti, in clipa in care a trebuit sa-mi expun opinia, fraza care ma urmareste de ceva vreme: "Haide, mai ca ai facut comunicare", m-a facut sa rad. "Ma provocati, ei, serviti, aici, putina comunicare", mi-am zis in sine.
Si da, am reusit sa dau cea mai originala explicatie la aceasta intrebare. Si consider ca propriul meu copil, se va amuza la culme.

"Intr-o ograda oarecare, un cocos sta debusolat.
-"Ce sa fac, ce sa fac...", isi zicea intruna.
La un moment dat aparura in raza sa vizuala cateva gainuse, toate cochete. Si deodata se ivi si instinctul odata cu privitul.
"-Ce-ar fi daca, as alerga asa un pic, caci asa ma mentin in forma. Ah, dupa ele..."
Si alerga si tot alerga, pana cand o ochi pe ea, gainusa cea mai gainusa. Si, uite, asa aparu si sentimentul...erotic si revarsarea sa."

2 comentarii:

  1. Fara comentarii!...povestioara s-a potrivit manusa!
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am spus povestioara respectiva am avut parte de numeroase hohote de ras din partea audientei.Era si cazul, caci de obicei, noua, adultilor ne pace sa le explicam propriilor copii lucrurile stiintific.Dar cine a zis ca a explica stiintific un fapt presupune si ca este explicat in mod inteligent???(sic!)Multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere