luni, 26 ianuarie 2009

Save the best for last

Astazi, Moni mi-a zis sa-mi traiesc viata printre altele (si te rog, nu ma baga in sedinta, am parte de prea multe la munca). Sa invat sa traiesc ar fi trebuit sa-mi spuna mai exact. Multa vreme am fost persoana aceea care i-a facut altii sa-si tureze motoarele la maxim, sa-si descopere limitele si am uitat de propriile vise, pe care, recunosc ca le-am ambalat in nuante vesele in coltisoarele mintii. Ce vise frumoase aveam odata?! A trecut timpul prea repede...Astept sa mai treaca cateva luni si poate, ca voi incepe sa visez cu ochii deschisi si de data aceasta practic la ceea ce vreau si-mi doresc cu adevarat. Poate ca a venit vremea sa cuceresc lumea, nu sa mai las pe altii sa o cucereasca pentru a se lepada apoi de ea. Si, da voi pastra mereu ce este mai bun pentru final. Un sfarsit poate sa fie un nou inceput. Depinde de noi si de optica proprie. Asa ca simply fly! The world is like a big cake.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu