joi, 22 ianuarie 2009

Who am I?Helen Fielding or Bridget Jones?

100 de calorii. Batoane de ciocolata raspandite pe jos."Barbatii sunt de pe Marte, femeile de pe Venus" aruncata pe canapea. O scena din Breakfast at Tiffany's.Prea simpla pare iubirea la televizor. Departe de acele senzatii care te fac sa te simti mic. Si cu fluturasi in stomac.
Stau si ma intreb ce dialog ar purta Helen Fielding daca Bridget ar fi fost reala. Oh, si cat de reala poate Bridget sa fie uneori! Am fost in pielea ei.
Aseara, cred ca am impartit nu doar aceleasi haine, ci si trairi. Admit ca are pantofi comozi (sic!). Nu stiu, insa, ce parfum prefera. Replicile spuse ieri cu inima, m-au facut sa realizez ca iubirea este foarte inselatoare. Rasare in inima precum o floare si daca n-o ingrijesti este posibil sa moara. Am comis-o in stilul lui Bridget, iar acum rad de situatie, caci, in esenta, stiu ca sentimentele se vor schimba intru totul pana in martie, cand voi mai da o fuga la Sibiu. Si, da, stiu,ca Lil'Bro' va avea pentru totdeauna un loc special in inima mea. No matter what happens.
Cum ma simt acum? Helen.Din nastere. Acum si Bridget face parte din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu