marți, 3 august 2010

Stiu

Contul este important. Portofelul da bine daca este plin de carduri stralucitoare. Stiu cum este sa fii chibzuit si sa strangi. Stiu si cum este si cand risipesti. Al naibii de bine! (sic!) Si totusi n-am spus nimanui "te iubesc" gandindu-ma la paralele sale. Si n-am de gand sa fac asta. Poate oi fi intr-o doaga din punctul unora de vedere, dar nu pot sa-mi ascund sentimentele, iar fata mea nu stie sa minta. Dar ce te faci cand ajungi, femeie fiind sa te inscrii in categoria celor care sunt placuti pentru ca au bani in buzunare? Macar de-as avea n proprietati, conturi la x banci si cine stie ce mosteniri prin strainatate. Realitatea este ca traiesc ca si alti fraieri mioritici din salariu. Si acela ma tine cat arde un chibrit. Nimic mai mult. De rate lunare nu mai vorbesc. :D
Cretine vremuri traim. Daca am ajuns sa ne vindem pentru o moneda sau bancnota suntem tare prosti. Si sufleteste goi.
Si pentru ca tot am ajuns bogata in ochii unor cunoscuti, va spun si voua secretul meu: nu ma duc in vacante la mall. Prefer parcurile si vata de zahar ars pe bat. Data viitoare o sa va anunt cat am reusit sa strang pentru o casa, ca doar am de unde strange cureaua (inca mai am cateva locuri libere ... (lol)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu