marți, 29 iulie 2008

Keep your head up...(another day)

suna un vers dintr-un cantec rap din Old School. Mi l-am reamintit tocmai acum, caci in jurul meu e numai praf (si pudra pe deasupra). Si pentru ca munca e o bratara de aur , fac ore suplimentare cu un nou partener de echipa. Si de dans, in egala masura. Domnul M.O.P. Casa e deja transformata intr-o sala de sport, in care poti practica cu usurinta sporturi extreme, mai putin cele obisnuite, de tipul, tumbelor.Putin fotbal, n-ar strica, mai ales ca suntem in plin campionat de fotbal. S-ar putea insa, ca mama sa se uite urat la mine si sa-mi reaminteasca din nou de o boacana de-a mea din adolescenta si sa ma puna pe perete, in locul ceasului sau frumos (asa se intampla cand exersezi in casa miscari vazute la tv facute de fotbalisti; bine ca n-a vazut cum "sutam" catre "poarta" care consta in geamurile de la sufragerie-am scapat subtirel atunci, recunosc).Doar mama a mai pastrat urmele acelei intamplari de care-mi aminteste uneori, in loc de alte reprosuri. Nu de alta, dar de atunci nu mai am voie cu vreo minge in casa. De orice fel. A ramas uimita, cand tatal meu ne-a adus mingi de baschet de la rusi, din delegatie.Iar eu zambeam strengareste in fata mingii primite, chiar daca nu era umflata.Mi-a luat-o rapid din mana, caci a intuit ce aveam de gand sa fac. ...si anume sa joc fotbal.
Chiar daca nu am mai exersat de ceva timp miscarile acelea, pasiunea pentru mingea de fotbal a ramas inca vie.
See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu