marți, 29 iulie 2008

Ziua 1 (blog retroactiv)

M-am intors acasa cu sentimentul ca am pierdut controlul asupra singurului loc al meu. Camera proprie e goala si rece.Peretii asteapta sa fie slefuiti si sa-si recapete structura. Privesc cu jind catre acel spatiu in care m-am izolat ori relaxat de multe ori. In acest moment, doar canapeaua frumos asezata pe holul apartamentului constituie "locul meu" in casa. Ma gandesc amuzata la faptul ca am renuntat de buna voie la cativa metri patrati buni de spatiu, doar pentru 1 m si 90 cm (cat are canapeaua in lungime).Interesanta alegere! De acum incolo, stiu ca va incepe "petrecerea" sau the rumble. Si mai ales, sunt constienta, ca voi experimenta la propriu intelesul expresiei "viata intr-o valiza". Doar eu am ales sa-mi transform existenta, pentru urmatoarele zile intr-o poveste de genul filmului "Babel".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu