duminică, 6 martie 2011

Bai, Mitica!

"- Bai, Mitica, esti beat! Du-te acasa si odihneste-te!
- Da, te rog, eu...
- Bai, Mitica, du-te acasa, te rog! Nu am ce vorbi cu tine.
- Hai, vecine, te rog!
- Ce vrei?
- Cine sta la 3? Ba nu, la 5?
- Mitica, nu vezi ca esti beat.
- Vreau cartea imobilului.
- Mai, Mitica, nu te uiti la tine. In ce hal esti! Ce te intereseaza?
- Zi-mi ca m-a jignit!
- Mitica, te rog eu du-te acasa!
- Dar la 9 cine sta?
Boommmmmm! un zgomot de am zis ca avem parte de o gaura in podeaua palierului....
- Mai, Mitica, ce ai gand sa faci cu ala??? (ala era ditamai satarul)
- Tu ce crezi!!!!
- Mai, Mitica du-te acasa!
- Bine."
Recunosc ca acest vecin ar fi un bun figurant pentru un videoclip semnat 30 Seconds to Mars. Este foarte natural, inca din copilaria mea investigheaza oamenii care intra in bloc ... cu atata naturalete. In seara asta a fost cel mai tare actor. M-am bucurat ca tata i-a tinut piept, desi il cam bufnea rasul (am ras copios dupa acest moment demn de o nominalizare la MTV Movie Awards - categoria Best comedy act). La sfarsitul anului ma gandesc sa-l colind in stilul sau. :D
Dar pana atunci, ceva pentru vecinul Mitica: La cat mai multe pahare (sau poate ca exerseaza de pe acum pentru mucenici..:D) ! Si o dedicatie muzicala:

2 comentarii:

  1. eu am o vorba: bun venit in trecut..
    ce stie romanul? barfa, alcool, curvie, mandrie, fudulie..

    RăspundețiȘtergere
  2. 2 Tibi: Romanul se pricepe la multe si multe dintre acestea sunt niste nimicuri... importante, totusi.:D

    RăspundețiȘtergere