miercuri, 15 iunie 2011

Fara griji

To:
Cititorilor (ochii vizibili si virtuali): Ma inclin cu respect in fata gesturilor venite din inima.

Am ramas fara cuvinte si de regula acest cub de gheata are personalitate. Critica, dezbate subiecte, dezvolta idei. Va multumesc tuturor pentru cuvintele lasate pe diverse cai, cuvinte ce privesc o anumita postare de aici. Va multumesc pentru ca-mi demonstrati incontinuu ca gesturile marunte razbat oriunde, nu cunosc frontiere. Le  multumesc si celor de la RadioWhisper pentru intelegere (inca nu le-am raspuns la solicitare, shame on me :D), dar credeti-ma ca de o vreme incoace, atentia mea s-a indreptat cu precadere catre familie, dintr-un simplu motiv: este "sarma" care imi va sprijini mereu trupul si inima. 
Poate ca unii dintre voi sunteti obisnuiti cu postarile mele care contin fine ironii si nu va dati in vant dupa dulcegarii, poezii si cine mai stie ce nimicuri postate pe acest blog. Si nu va plac cuburile de gheata sensibile. Persoana din spatele acestor vorbe scrise are toate caracteristicile unui om sensibil, cu umor britanic in dotare. Cititorii care-mi sunt prieteni apropiati in realitate, stiu ce haine port si care-mi sunt defectele  / calitatile. Ceilalti? Va las sa ma descoperiti ca pe o carte, printre randuri. 

Va imbratisez cu drag, 
De data aceasta simplu: Carmen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu