miercuri, 8 iunie 2011

My land

"Life in pink might ruin the thing" poate constitui logo-ul outfitt-ului unei tipe ce ranjeste unuia in autobuz. Prea multa agitatie. Zgomot fara sens. In casti, U2 isi fac de cap in Mysterious ways. Privesc aiurea pe geam. Insirui intr-un colier secundele si le agat de gat pe post de accesoriu modern. Si ma gandesc cum ar fi daca as avea puterea sa regizez filmul vietii mele. Ce pelicula as folosi? Cum as scrie scenariul? Si cine ar putea sa stea in pielea mea pe post de leading actress? Cine ar indrazni sa-i dea un alt glas inimii mele in fata unui public dornic de adrenalina?
Un copil incearca sa deseneze un zid pe o hartie. Nu-i pasa ca bucatile de caramizi nu sunt identice. Imperfectiunea este ceea ce ne caracterizeaza in orice am intreprinde. Ne place sa aspiram spre perfectionism, chiar daca internul ceas rosteste note inegale. Sus-jos! Doar o simpla scala.
"I'm number 1 so why bother trying" rosteste tricoul negru al unui rocker cu privirea ascunsa de ochelarii Police.
"Thunder only happens when it's raining
Players only love you when they're playing
Say women they will come and they will go
When the rain washes you clean, you'll know", razbate din castile sale. Stai linistit! Iti las in continuare aerul de rocker creionat in aceasta povestioara. Secretul tau este in siguranta. Oricum piesa este superba si chiar imi era dor de acordurile sale. Ti-as mai recomanda ceva in acelasi registru, dar nu vreau sa plictisesc audienta deja topita de soarele arzator.Cobor din autobuz.
"- O inghetata ..., va rog!
- Avem doar -, +, /, etc."
- Etc, ar merge pe vremea aceasta!
- Glumiti, cumva?!
- Cine? Eu? Imi place varietatea, draga domnita!
- Nu si mie, domnule.  Etc nu avem. Si nici nu produce cineva asa ceva.
- Doar dumneavoastra mi-ati spus adineauri ce aveti!
- Da, repet: -, +, /, etc.
- Eeeeee! Tot etc, doresc.
- Domnule, chiar nu intelegeti! Doar n-o sa incep sa va insirui toate marcile de inghetata pe care le avem la vanzare. Este doar o forma de a scurta lista. Le spun doar pe cele mai importante si cautate, in egala masura.
- Aaaaahhh! In cazul acesta, schimb comanda. As dori, draga domnita, -,+, /, coada de maimuta (@), etc.
- Domnuleeeeeee!!!!
- Daaaaaaaa!
- Poftiti, etc.
- Va multumesc.
- Si dumneavoastra ce doriti! mi se adreseaza, domnita"
- Tot etcetera." :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu