vineri, 17 iunie 2011

Save as

Suntem salvati! Intotdeauna am fost. Doar ca orbiti de mersul nostru haotic prin cotidian, nu am reusit sa sesizam acest aspect. A trebuit sa vina "pustiulica" si sa ne spuna raspicat: "Am salvat 22 de milioane de romani". De la ce am fost salvati? Presupun ca de la prelungile calcule matematice legate de dari, datorii s.a.m.d. (pe care de regula le intrerupeam cu multe "rauri" de bere). Pentru asta ar trebui sa-i multumim salvatorului, acest mic om care a avut curajul sa lupte pentru propria patrie (un Goliat pe care oricum nu-l va imbratisa vreodata). Merita sa-i facem, nu-i asa, un cadou pe masura gestului sau patriotic: sa emigram in masa si sa-l lasam cu cele 22 de milioane desprinse dintr-o carte SF scrisa de el. Un cadou memorabil. Va dati seama cat teren de joaca liber ar avea impreuna cu prietenii lui? Doamne, cate miute ar incinge?! (doar se pricepe la asta) Hai sa-i lasam singuri! De frica nu le este teama. Nici de singuratate. Dar ce vor face cand nu-si vor mai inghiti minciunile proprii? Vor juca fazan (pentru a omori timpul)? Ramane de vazut. Si pentru ca we are safe, merita sa-l asteptam in liniste pe E.T. care sa ofere solutii extra la problemele curente. Pe el, oricum il simpatizam din copilarie. Si pe el l-am vota cu placere, datorita faptului ca nu este un nimeni. Este... candidatul ideal. 100% independent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu