vineri, 1 martie 2013

La inceput de primavara

Cum aerul primavaratic, mi-a gadilat fin nasucul obraznic de cub de gheata, m-am gandit ca inceputul acestui sezon merita marcat intr-un mod deosebit. Si pentru ca majoritatea timpului sunt pe post de robotel la munca, m-am gandit ca o oprire din acest drum n-ar strica. Pentru o parte din cei dragi, primavara a inceput de ieri cand le-am oferit pe neasteptate stropi de bucurie. Astazi, am imbracat haine de zana si le-am oferit tuturor cateva momente de suflet de care isi vor aminti cu placere mult timp. Am organizat o tombola pentru colegii mei cu mesaje care de care mai interesante si cadouri surprinzatoare, incat la final au spus ca a fost cel mai frumos eveniment la care au luat parte anul acesta.
Faptul ca am reusit sa-i fac zambeasca minute in sir a fost bucuria mea personala. SMS-urile primite dupa eveniment au fost my own cake. Va multumesc din inima, tuturor. Inca un proiect de suflet reusit. 
Hugs and kisses 4 every1!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu