sâmbătă, 23 martie 2013

Lectie de seductie

bataile inimii se alearga una pe alta
fiecare isi lasa amprenta asupra trupului meu,
ideile fug mai rapid in mintea mea
decat au facut-o picioarele vreodata.
cu simturile treze stau in asteptare...
vanatoarea incepe.
la fel si temerile.
"- ce sa fac?
- ce sa spun?
- cum sa ma port?
- la naiba! nu sunt taxi driver."
nu exista rute ocolitoare pentru aceasta destinatie
ori harti.
esti doar tu,
prada si vanator in acelasi timp.
- sa inceapa cursa!
presiunea in motorul inimii creste, creste,
tot creste.
picioarele imi amortesc,
ametesc.
jocul inimii in cursa iubirii a inceput,
nu ma pot opri.
ma simt precum un leu si o pisica in acelasi timp.
imi observ prada de la distanta,
o privesc smechereste pe sub pleoape
si ma apropii incet, incet
de ea.
"- uraaaa! i-am atras atentia!
- oare si  maine isi va pastra parerea?
din prada si vanator am ajuns
o simpla visatoare."
the end of the story?
not just yet!
inima isi continua muzica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu