miercuri, 29 ianuarie 2014

La vanatoare

Traiesc vremuri interesante si fiecare clipa imi da senzatia ca sunt prinsa intr-o padure in care felurite vietati isi fac de cap, alungindu-mi neuronii la maxim. Constat ca a fi responsabil presupune cu totul altceva, a fi bun la fel. Daca azi am avut parte de senzatii nebanuite, de mult gust amar, de idei frante, maine va fi wow! the fight, pe care nu aveam de gand sa o port vreodata. Da, mi-e frica, in lupta dintre ursi si vulpi, un om cu verticalitate nu are de multe ori castig de cauza. Intre minciuna si adevar, multi aleg astazi sa se ascunda in spatele asa-zisului adevar mascat, respectiv o minciunica frumos ambalata care sa dea bine. Maine, voi pleca la vanatoare, cu speranta ca voi avea armele si gloantele eficiente. Si urechile potrivite care sa asculte ce am de spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu