miercuri, 23 iulie 2014

Doar respira

Viata inseamna activarea simturilor in mod constant. Inseamna implicare, traire. La fel sta treaba si cu relatiile indiferent de natura lor. Sunt importante in sine pentru ca s-au legat, iar timpul nu a facut altceva decat sa le consolideze. De-a lungul secundarului poti avea parte de momente delicioase, memorabile, intense, dar si de clipe de cumpana, nu tocmai fericite. In acele clipe realizezi cat de important esti si la ce se rezuma de fapt prezenta ta in acea relatie. Ca suntem simple siruri de numere aleatorii in acest univers este un lucru demult stiut. Insa, intr-o relatie n-as vrea sa fiu considerata astfel. In momentele grele cand apelezi la ajutorul celorlalti, pe care ii consideri prieteni, firesc ar fi ca acestia sa-ti stea alaturi, sa se implice activ, nu sa aleaga cai usoare de evadare ori sa ofere sfaturi nepotrivite. Imi displace egoismul, la fel imi displac reactiile reduse la non-implicare sau implicare pasiva. Si totusi stau si despic firul in patru, degeaba, fara un rezultat. Adevarul este ca azi lumea nu prea mai vrea sa caute solutii / alternative, lumea vrea ca totul sa vina pe tava, este normal asa. Si totusi, cu o astfel de atitudine, auzi din partea unora ca ei isi traiesc viata. Siguuurrrrr????? Imi pare rau sa va dezamagesc, dar nu stiti nici la ce se rezuma ea. Doar o respirati. O simtiti in trecere. Iar viata voastra nu este mai importanta decat a altora, fie apropiati sau straini. Odata, destinele intersectate pe neasteptate devin parti din aceeasi lume sau cerc. Viata capata adevarata sa valoare cand simti cum iti scapa printre degete, precum nisipul fin de pe plaja. Si firesc este sa ai pe cineva alaturi. Ieri, am ajutat pe cineva doar fiindu-i alaturi, agitandu-ma sa gasesc solutii pentru ameliorarea starii sale de sanatate. Ajutorul l-am primit de la parintii mei, pe care i-am linistit ca n-am nevoie de doctor, ci altcineva. Si, am observat cat de mult semanam in astfel de situatii. Au fost prompti cu tot ce i-am rugat. Azi, persoana respectiva mi-a multumit pentru gestul facut, mai ales ca nu ne cunoastem foarte bine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu