luni, 29 septembrie 2014

Daaaa...

m-am întors din concediu. Unul frumos, savuros și memorabil. Un pic mai șugubeață și totuși la fel. :))) Am râs mult, am glumit și am savurat din multe bunătăți (mai mult decât obișnuiesc) și drept rezultat am pus pe mine câteva kilograme ... de fericire. Dacă mai stăteam în concediu ajungeam să interpretez rolul Grăsunului de pe masa de Crăciun, dar s-a terminat exact când alte idei de trasee au apărut. :D M-am lăsat pradă frumuseților ascunse pe aceste meleaguri, fără regrete, în tihnă și mi-am lăsat sufletul să se inunde în credință, culoare și felurite povești. Am sedus pisici (de care n-am mai reușit să scap, decât cu ajutorul prietenilor :)))), m-am jucat cu mulți căței haioși și am dus n negocieri multirasiale (prietenii știu de ce). Am făcut primul meu selfie la Lacul Sf. Ana alături de simpaticii camarazi de drum și am ajuns acasă timid. Recunosc, că am avut parte de șoc acasă, pentru n-am mai plecat așa de mult și mi-au trebuit minute bune să mă acomodez. Eram precum veverița, întâlnită la Miclăușeni, care privea lumea uimită, întrebându-se continuu: "Huh?! Oooooaaameni?! Voi de unde ați mai apărut?". Azi, când am ieșit cu treburi prin oraș, mi-am dat seama că am ajuns în București, locul în care totul se învârte rapid și că trebuie să mă adaptez din nou la acest ritm nebun rău de tot. Da, copii, Robocop se întoarce la muncă în curând. :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu