vineri, 12 septembrie 2014

Si am ajuns in final si aici ... la alti 7 ani

Motto:  "- De cand am asteptat sa ajungi aici!!! Din iunie."

Adevarul este ca acum pot sa-mi privesc prietena cea mai buna direct in ochi de la egal la egal...peste exact o ora si 19 minute voi purta aceeasi varsta ca si ea (timp in care voi nu o sa stiti cu exactitate cand m-am nascut, pentru ca o sa tot scriu :D). Azi, mi-a facut un alt gen de cadou, iar eu i-am raspuns. Ne-am amuzat din nou la telefon asa cum obisnuim si mi-a dat dreptate. Au trecut anii peste noi si au legat si mai strans prietenia noastra. Lucru care se intampla firesc in prieteniile adevarate. Partea haioasa este ca acum n ani eram in Cismigiu intr-una din zilele toride ale unei vacante de vara si stateam pe o banca cu o punga de pufarine din care mancam si am impartit-o si cu porumbeii din jur si ne gandeam cum o sa fie peste ani. Ultima idee de care imi amintesc este aceea a unor babute cu bastoane care se vor uita la cei tineri de langa ele cu planuri si vise la purtator. In aseara aceasta, dupa primirea cadoului online, i-am lansat o provocare. Partea haioasa este ca ea a luat-o in serios si nu stie ce o asteapta. Ii voi insela gandurile, nu si asteptarile. Caci de data aceasta voi imortaliza momentul pentru a ne aminti cu zambetul pe buze de el ... peste alti ani.
Celorlati care mi-au oferit momente frumoase azi le multumesc si sper ca bomboanele primite le-au indulcit ziua. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu