joi, 4 septembrie 2014

Inca o saptamana de maine ... nimic mai mult

"- Si cum te simti?
- Sunt precum un zombie. Deabia astept concediul."

Unul dintre defectele mele este ca ma implic foarte mult in tot ceea ce fac. Si uit sa mai stau un pic sa mai respir in voie viata. Mai am o saptamana incepand de maine pana la concediu, in care am foarte multe de rezolvat si totusi am vaga senzatie ca nu-mi ajunge timpul. Un alt defect: perfectiunea secondata la brat de pretioasa minutiozitate. Le simt efectele constant si da, continui sa le cultiv. Ieri seara, am descoperit o formatie cu o muzica absolut fantastica, buna pentru suflet. In momentul acesta, ma las purtata de magia ei si credeti-ma cand o sa le ascultati piesele o sa aveti senzatia ca ideile se aseaza in voie, in fata voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu