vineri, 16 ianuarie 2015

Exist

În ultima vreme, am avut parte de evenimente ciudate, pe lângă altele absolut minunate, fapt care le-a pus în umbră deoarece am ales ca lucrurile frumoase să-și lase amprenta asupra mea. Cele urâte le-am trimis la plimbare ori le-am dat uitării conștient. Cu toate acestea, intuiția mea nu dă greș și știu să citesc printre rânduri mult mai repede decât alții ori să pricep o idee cuprinsă în 2 cuvinte. Vă mulțumesc tuturor celor care ați dat dovadă de bun simț de-a lungul anilor, fie că sunteți cititori fideli ori trecători atrași de un rând, un vers sau de muzică. Le mulțumesc și celor care nu s-au încadrat în profilul cititorilor cu bun simț și cărora le-am permis să fie vizibili în acest spațiu deoarece am considerat că fiecare are dreptul la opinie și că n-ar fi normal să le resping ideile din start atâta vreme cât administrez acest blog. Vă mulțumesc astfel tuturor indiferent de modul în care ați reușit să vă lăsați amprenta asupra mea și credeți-mă că întreprind acest demers în mod sincer, deschis, ca o persoană care gândește liber și spune lucrurilor pe nume, direct. 
Poate că unii v-ați regăsit în anumite rânduri postate aici, alții poate ați aflat lucruri noi, oricum sper că niciunul dintre voi n-a plecat virtual cu un gust amar. Deși voi înșela așteptările unora, voi lăsa lumina aprinsă și muzele să intre liber în acest spațiu, îmbrăcate însă, cu alte politici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu