joi, 15 ianuarie 2015

Pseudo

Revoluția a adus cu sine nașterea pseudo vedetelor cu sânge fierbinte dornice să apară în ziare, reviste sau la TV și lista ar putea continua (nu de alta, dar mai nou ciripesc și pe Twitter și-și pun poze la greu pe Facebook și pe Instagram). Dorința lor de afirmare a fost foarte mare, însă nevoia de a se vorbi despre ele a culminat în cele mai multe cazuri. Recunosc, când văd astfel de specii pălăvrăgind întruna pe la TV despre așa-zisele lor probleme existențiale stau câteva minute și mă minunez de cât de reduse sunt legăturile lor neuronale, pentru a constata ulterior că nu pot fi remediate aceste aspecte. De câteva zile, am aflat de la TV că există pe lumea aceasta Mexicanu și o Baroneasă (nume de scenă presupun, căci după ce am aflat de ei am schimbat emisiunea), care se luptă intens pe marginea unui subiect vechi: iubire pierdută. Mâine - poimâine o să apară un Columbian, care se va lupta cu Nașu (nu cu vreun Zmeu ori Balaur) pentru o Contesă sau Împărăteasă ruptă din raiul muzichiilor cu înflorituri. Partea proastă este că se investesc bani în astfel de oameni și se promovează intens stupiditatea ca fiind un lucru demn. Întrebarea este : până când?

2 comentarii:

  1. pana cand "după ce am aflat de ei am schimbat emisiunea" nu va mai exista...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc să înțeleg unde v-a dus mintea de ați ales să scrieți un asemenea comentariu și ce v-a determinat să faceți acest demers însă am prins o idee nu tocmai potrivită în acest mediu.

      Ștergere